21:24

Shuuue.
Hela dagen idag har jag haft något att göra :) Först ringde pappa och fick upp mig ur sängen för vi skulle ju ut och jobba.
Sen klippte jag klorna på Daisy och gick hem. Väl hemma kramade jag om mina 3 katter och bytte om och åkte iväg till stan för att hämta min plåpp på jobbet sen vidare till mamma :)
Så det är henne jag har spenderat hela min dag med, vi har haft lite myspys sådär :)
Vi var bort och handlade och sen gjorde vi även middag så jag åt med henne. Slapp jag mina gamla rester. Vi satt även ute och pratade lite och så och sen satt vi även och kollade på tv och tryckte i oss lite godis. Det är ju ett mirakel att mor börjat trycka godis nu också, och hon dricker även juice. Ojoj, vilken pingla :D



Eftersom jag inte träffat mamma så mycket på en vecka så var det skönt att bara umgås och så. Även sönt att inte behöva göra maten helt själv heller :D
Annars blir det väl inte så mycket för mig ikväll, blev att jag hackade lite sallad så jag gjorde en grekisk sallad, mumma.
Snart så ska jag nog pressa lite citroner, blodgrape och apelsiner också och göra värsta vitamindrinken.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0