23:03

Yes, idag har jag gjort lite nytta i allafall, plockade ur kläderna ur mina 2 stora trunkar som stått och säckat inne på mitt rum i över 2 veckor nu xD Så dom är putsväck. Och så har jag även inhandlat lite food till hushållet, hade fått 300 kr av mamma som skulle räcka denna vecka, jag har 40 kr kvar xD
Men nu har jag mat och stuff så det räcker ett bra tag :) Milla följde även med mig och handla, tack för det!

Annars så har jag gjort middag; pasta, kyckling och wokgrönsaker. Sånt som jag gör bäst är väl det ;) Åtminstone utan recept ;) Men gott vare. Så hoppade jag även in i duschen, och precis när jag hade hoppat ur den så ringer det på dörren. Det var milla, suprice liksom. Men vi såg i alla fall på film - Hancock.
Jag tycker den är riktigt bra, men milla fick inte riktigt någon bra fattning i den. Men jag tyckte det bara var roligt med sällskap, eftersom det inte var säkert att hon skulle komma.

Och ja just ja, måste ju slänga in en blick på O's nya frilla, hon har ju färgat det. Och jag tror det blev jävligt snyggt :)
Släng en blick ni också! : http://mtildaolofsson.bilddagboken.se/

Nu tänkte jag sleepa, för jag har en lång dag imorgon, ska ju upp halv 7. Sleep tight :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0