Behzad, 18

Haha, grattis på Behzad igen!
Jag, milla, bella, malin och emma var på fest hos honom i fredags, svintrevligt :)
Träffade såklart några man känner och så, stämningen var mest utanför först men sen så stack vi in pga snutvarning ;) Men det gick bra så vi började festa efter ett tag. Malin var så jävla pepp alltså, älskar hennes skratt så jävla mycket xD Och hon den muppen moonade åt oss också xD Jag höll verkligen på att dö.
Det hände verkligen asmycket saker där och kan ju säga att milla var ju INTE nyktrast ;) Ramla av stolen och grejer :D
Nykter tjej. Själv blev man lite rund under hälarna men inget är svart xD
Sen snacka jag lite med Liana så no hard feelings där längre ;) Allt var bara skitsnack från en viss töntjävel.
Och så ska man ju inte lite på rykten :D

Men ungefär vid halv 2 var typ allt folk som bortblåst och allt var så jävla öde, man kunde nästan se höbollarna rulla fram!
Så då stack jag, milla och bella hem. Fick skjuts av Bellas pappa hem :) Haha, jag var så jävla förbannad och ledsen när festen tagit slut pga dumma fittor. Ååh, förstöra stämningen på sånt sätt.. Men i alla fall så sov milla över och jag vaknade väl runt 8 av att jag var torr i käften och kissnödig xD Sen efter det vaknade jag väl ungefär varje timma. Men fick i alla fall sova ut till Tess ringde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0