Cruising i Kramfors

Jag har typ alldeles nyss kommit hem från Kramfors, har varit där sen ungefär 4 idag. Tess ringde ju imorse och frågade om jag skulle med, visst hakade jag på :) Så jag slängde mig ur sängen typ och milla stack hem.
Ställde mig då framför spisen och börja göra pannkakor! Så jag ringde pappa och ville att han skulle komma och äta med mig eftersom alla pannkakor skulle jag inte själv orka. Så när vi käkat klart kom Tess och Robert och hämta mig för då skulle det bära iväg upp till Kramfors. Så vi åkte och hämta upp Sandra innan sen då jäkar! Väl framme i Kramfors så tog vi oss en "raggarballe med svängdörr" ;) och satt och kolla på alla snygga bilar :)

När kvällen kom fick vi åka lite raggarbil tillsammans med Tess pappa och hans polare. Haha, en gubben, Göran var hur full som helst, men hur rolig som helst, det kan man kalla en riktig raggare ;) Det var det han sa själv också. "Thats it" liksom. När vi åkt runt ett varv med dom så stannade vi och kolla på alla igen. Sen snacka vi mest och tog oss även en pizza sen. Och även att jag träffa Lollos pappa Pelle där :D Trevligt med lite folk man känner, och till slut fick vi åka lite mer raggarbil innan vi åkte hem. Så det blev i en ljuslila raggarbil som blev sista turen. Svintrevliga som vi åkte med! :D

Men nu ska jag slänga mig i sängen och trycka i mig sista chokladen jag har och se The Notebook för tredje gången :) Sov gott så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0