Dålig uppdatering..

Jag vet att uppdateringen har varit urusel men det beror helt enkelt på att jag har haft alldeles för mycket att göra.
Skolan har ju börjat som troligen alla märkt, annars så har jag väl varit alldeles för trött för att sitta vid datorn och allt sån där skit ni vet.
Har även varit barnvakt, var på kalas och sånt där bajs.
Svinintressant tycker ni säkert, men näääe. Har haft sån jävla otur med allt denna vecka xD
Fick även veta att jag kommer gå till kvart över 6 på måndag :o så nu måste jag fixa busskort så jag kan åka gratis hem fast busskorten stängs av kl 6.
Annars har jag även börjat träna, det är här ni ska skrika JIPPI! eftersom jag inte är den typen av tjej som är träningsgalen så tycker jag att jag gör ett riktigt bra jobb som tränar minst 3 gånger i veckan.
Det var väl allt jag hade att skriva av mig för ikväll, nu ska jag hoppa in i duschen efter det ner i sängen med popcorn och choklad kanske sallad och mysa järnet, mors!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ja här vare inge bra uppdatering, nu får du allt lägga på ett kål;)

2008-09-04 @ 19:46:02
URL: http://iintheflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0