Dampsöndag ..

Idag har inte varit den bästa söndagen kan jag ju lova.
Först så ringer pappa och väcker mig för att han vill att vi ska åka och ut och jobba. Sen så blir han grinig och grejer så det går ut över mig fast jag inte gjort ett piss. Och så klart när jag satt mig vid datorn så sluta datamusen att funka, då fick jag nå jävla cpfel så tillslut när jag skulle trycka på connect så gick den knappen sönder också.
Och det värsta var att jag inte ens tryckte hårt. Så klagade somfan till mamma och sa till henne att det var viktigare med min datamus än att hon skulle prata i telefon.

Så vi letade igenom hela kvittobunten uppe i skåpet och när jag hittade så fort in i mitt rum och ryckte ur musladdaren och stack raka vägen till Jula. Där var jag så less så när gubben kom så tyckte jag han såg så sur ut så jag trodde inte jag skulle få någon ny datamus på garantin, men han var inte alls sur, han knappade bara lite på datorn och sen frågade han om jag ville ha ny, vilket jag ville, för faktum är att den är inte dålig, rätt bra ändå för att vara en b-mus xD

Väl hemma fick jag inte till det som jag ville, men efter mycket om och men så gick det till sig så nu funkar den igen! Men förutom att den måste laddas hela tiden eftersom batterierna inte är laddade, men det fixar sig. Känns lite konstigt bra att inte kunna använda musen hela tiden utan måste använda tangentbordet xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0