En dag före i schemat ..

Haha, jag slår nog alla rekord xD
Igår var jag helt inställd på att det var onsdag och att jag skulle jobba som idag "torsdag". Men när jag väl kommit in till jobbet och inte chefen säger jag något så jobbar jag på som vanligt. Visst det går fina fisken tills jag tänkte, äsch jag kollar schemat. Sen kollar jag almanackan och ser att det enbart är onsdag, och då kom jag på: JAG SKA INTE JOBBA IDAG :| Sprang ner till chefen och förklarade mig och sen kom helene som blev förvirrad också, så jag fick gå hem. Men jobbade lite så 2,5 timmar fick jag ju i alla fall betalt för. Jag är så jävla klantig =D

I alla fall när jag åkte hem runt elva så svängde jag in en snabbis på city gross för att jag behövde ju tandkräm ;D
När jag kom därifrån så tog jag en runda i birsta också, för jag tänkte köpa film på elis. Surf's up ;D Eftersom jag hade sett i tidningen att den enbart kostade 49 kr, bortskänkning vafan ^^ Och eftersom jag inte sett den filmen så tänkte jag "Kan lika bra köpa den som att hyra den" liksom .. Men väl där hittade jag också kalle och chokladfabriken <3 och den var ännu billigare, jag höll på att smälla av. Så det kalle fick följa med hem också. Älskar verkligen den filmen, en av dom bästa otecknade barnfilmerna fan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0