Första skoldagen..




Hallåhallå.
Kan ju säga att min dag har varit STRESSIG!
Började med att jag skulle in till skolan. Visst det gick svinbra.
men sen blev det stan i en timma ungefär + birsta på det för att hitta skrivblock.
Väl funna så fick jag skjuts av pappa till granloholm för att hämta tilde och vara barnvakt.
Blev käk runt fem och nellie kom hem, då blev det väl bara att ta det lite lugnt.
Sen kom syrran hem vid 7 och då hämtade pappa mig runt kvart över.
Och jag som skulle träna halv 8 hann ju inte till det. Så blev en halvtimme sen men vafan.
Det handlade ju bara om en halvtimma. tränade ju ändå i en timma sen så.
Och det räckte nog för mig idag, måste vänja kroppen med träningen först ;)
Imorgon börjar jag i allafall 10:10 med engelska sen lunch och tillbaka till engelska och slutar kvart i 2.
Skönt! Då kommer jag behöva åka hem och försöka komma ihåg att städa lägenheten.
Och tillslut blir det träningen igen halv 8 till 9 :)
Morssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0