Friday

Hallå!
Tänkte dra lite snabbt vad jag gjorde igår ;D
Först så jobbade jag ju i 8 timmar, trist. Men matilda kom sista timmen och livade upp mig, riktigt trevligt!
Men hon stack typ några minuter innan jag slutade och sen när jag skulle gå till moppeparkeringen fick jag mig ett jävla gott skratt också, haha tönt :D Men i alla fall, var även tvungen att berätta det för både matilda och milla när jag kommit hem. Väl hemma så gjorde jag inte så mycket faktiskt, lagade lite mat sådär och sen glodde jag på tv tills milla kom. För då skulle vi ju basta :)

Kl 8 stack vi upp och hämta nyckeln och efter ett tag kom matilda, lisa och sanna också. Vi hade det svinmysigt. Ni kanske har läst i min bdb att vi började planera en sista-minuten-resa på jullovet :) Jag är så jävla pepp för det så jag går all in på det, kommer satsa hundra procent på att jag ska kunna komma iväg, det är bara att spara liksom. Kämpa, kämpa och massa jobb om jag har tur :)

Annars så igår så kollade vi på step up också, den var riktigt bra. Men jag hade ju sett 2an före ettan, så det var lite tärt ändå xD
Men nu tänkte jag inte skriva så mycket mer, ska klä på mig nu och så har jag ju lovat morsan att jag ska klippa gräset medans hon är borta, så ska ut och göra det, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0