Kyckling m pastawok

Jag tänkte att jag kanske ville berätta för er om min goda mat jag gjorde igårkväll :)

Haha, jag började med att steka på lite kyckling i massa småbitar och satt på pastan.
Sen kom jag på att jag kanske ville ha lite god wok till, eftersom min wok är gudomlig.
Alla som INTE tycker om kokta eller stekta grönsaker skulle älska min wok. Eftersom jag har i lite himla ingredienser ;)
Väl klar med stekningen är det bara att hälla av vattnet på pastan och fettet från både kycklingen och woken.
Eftersom fett i en viss stor mängd inte är så himla gott och så blir det så söligt ;D

Kanske inte ser alldeles för gott ut på bilden men det är MUMMA ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0