Langos

Mums, mamma och jag har ätit langos idag & sett lite ur The Notebook.
Annars så har  jag mest varit hemma, duschat och så. Sen åkte jag med mamma och träffa syrran och Tilde lite.
Var snäll eftersom syrran var så stressad och hängde hennes kläder, fick belöning - saft och kakor ;)
sen kom hennes pojkvän som skulle hämta upp henne så då fick jag träffa hans föräldrar från Florida också.
Men eftersom jag inte var beredd så blev jag rätt stum när dom kom, eftersom dom typ enbart snackar engelska. Men dom var trevliga ändå :)

Sen ikväll så åkte jag till sanna, väl där gick vi över till alex där han och emil var så såg vi på step up 2 The Streets. Den var faktiskt riktigt bra, när jag ser såna filmer vill jag också börja dansa. Man blir så jävla sugen! Man vill bara upp från soffan och dansa järnet. Borde fan ta mig tid och pengar för att börja dansa, det är ju bara så jävla roligt, plus bra träning ;D Men i så fall får det inte bli som förra gången jag dansade, då jag inte gav fullt ut.

"She sits all alone
With a face full of tears
Coz she never thought that she would
Go through this in a million years no"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0