"Mina hemligheter"

Idag har varit en rätt slö dag. Sov till kvart över ett då matilda ringde och väckte mig. Och hon tyckte absolut inte att jag skulle och ligga och sova då :p Väl uppe gjorde jag frukost och kollade på tv, sen satt jag mig vid datorn.
Finns ju sällan så mycket att göra om man är slö. Men försökte i alla fall få tag i milla efter ett tag men hon var hos tess och bella. Så sket idet :) Sen gjorde jag inte så myckte förrän mamma kom hem då vi åkte och var barnvakt åt Tilde.
Jag satte mig fort som fan i köksoffan och börja läsa boken som jag nu kommit 3 kapitel in i ;D

Syrran kom väl hem runt 6isch så då fick jag veta att hon hade haft sönder hörlurarna till mobilen, igen. Så jag leta fram nya på internet så dom ska jag köpa till henne imorgon, allt för att underlätta :D
 
Annars så har jag varit upp till pappa nu ikväll och hämtat lite kläder och så. Funderar på att göra fransk manikyr ikväll till imorgon. Även om ingen lägger märke till det så känner jag mig åtminstone fin ;) Kanske blir så jag sätter på någon rulle också, det får vi se. Milla kanske hör av sig också eftersom jag tyckte att hon skulle göra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0