My weekend

Fredag; Först och främst så jobbade jag mellan 9 och 15. Inte allt för mycket folk på stan ändå. Och det var lite skönt det ändå, eftersom då behöver man inte slita så hårt ;) När jag väl slutat stack jag hem och gjorde mig klar för partey :)

När jag blivit klar så stack jag och hämta dricka sen stack jag i väg till sörberge. Theres och Milla mötte mig på ica och så åkte vi tillbaka till festen :) Där var det full fart redan och dom lirade hora. Jag la mitt dricka på kylning sen gick jag ut och satt mig med tess :) Men sen var jag också tvungen att komma igång, så jag tog och knäckte en ciderjävel ;D
Men jag fick klagomål på mig för dom tyckte att jag låg under.

Sen blev det solodans också, massa kalasdans och till slut blev det ju utökning på folket också, trevligt trevligt :)
Det blev även lite bilder tagna som ni kan se på 15 augusti på -
http://emeliwe.bilddagboken.se/ 
senare på kvällen när jag satt ute fick jag även snacka lite med grannpojkarna vägg i vägg, dom var riktigt jävla trevlig :D
Jag gjorde ett byte med ena av dom, han fick en puss och jag fick ena hans blomhalsband. Mycket bra byte :D
Senare på kvällen ringde jag även till lianagumman och pratade med henne, frågade hur det hade varit på selånger och lite så. Så trist att hon har flyttat nu..

Haha, back to the party, så hade jag ju "snott" Andrés solbrillor, som milla tyckte jag såg ut som kanye west i. Det diggade jag så jag sprang runt och presenterade mig som kanye hela kvällen och ville ha en puss på handen också ;)
Men det jag inte tyckte om var någon av tjejerna som satt i köket som skulle vara märkvärdig och frågade om det var soligt. Jag var ju cool förfan ;) HAHA! Jag kan ju i alla fall påstå att jag hade svinroligt och tackar alla glada mäniskor för en toppenkväll! :)

Lördag; Sov jag i alla fall till halv 2 ungefär ;D Tack vare att jag hade kommit hem halv 5 på lördagmorgonen. Då skulle jag i alla fall ut med pappa och jobba, jag pallade knappt kliva ur bilen för att jag var så trött. Annars så gjorde jag i ordning langos på kvällen så milla kom och vi tryckte i oss dom, sen drog vi på selånger en stund för att jag ville kolla, men hur dött var det inte där då?! :o Jag höll på att dö när jag kom dit, typ helt dött överallt, var bara massa småskitar där tyckte jag. Men träffade på en full andreas och en pepp isabelle (kusiner) Så det var ju lite trevligt i alla fall :)
Milla och jag träffade sanna efter ett tag och sen gick vi runt med henne lite, men vi drog hem kanske efter en halvtimma.
Då stack jag och hälsade på syster lite och gav henne lurarna jag köpt åt henne, surrade lite sen stack jag hem eftersomjag skulle jobba dagen efter.

Söndag; Vaknade på söndag utav att klockan ringde och att Ålgah låg brevid mig, mysigt :)
Klev upp efter några snoozar och klädde på mig lite och så, sen stack jag och jobbade inne i stan. Fick höra när jag kommit dit att det var som ett skämt på lördagen och att det troligen skulle bli lika dött denna dag.. Vilket det även blev, så jag ringde milla och bad henne komma och hålla mig sällskap och det gjorde hon också, hon är bäst! :)

Hon kom runt 2 så hon höll mig sällskap i ungefär 2 timmar. Jag tror att under dom 2 timmarna hade jag kanske 3 kunder, inte direkt lyckat. Folk verkade gilla selånger bättre än mig ;) Fast i och för sig, det var bra marknadsväder, så jag klandrar dom inte ;) Men kan ju säga så här, att det som fanns i kassan sen när jag räknade det var i alla fall mindre än min lön xD

Annars på söndagen så låg jag bara hemma och gjorde inte ett piss, pratade med mamma eftersom hon åkte idag (måndag) och kommer inte vara hemma på den närmaste veckan, lite småskönt sådär ändå. Men sen smsade jag med liana lite grann på dagen och kvällen sen helt plötsligt fick jag sms från matilda som tyckte att jag skulle hänga med på max för att hon var dödshungrig. Så jag är ju underbart snäll så jag gjorde det, och väl där blev det ett maxmål som jag tryckte i mig, inte för att jag var jättehungrig men vafan. Kvällsmat är aldrig fel med trevligt sällskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0