Sliten

Tingeling fan.

Jag har kommit hem för ett tag sen, la mig typ på sängen på en gång.
Kvällen igår gav förbannat glada miner :D Jag och sanna hade svinroligt :)
I alla fall kom vi hem någongång efter 3 inatt typ. Pratade lite grann innan vi somnade.
Och min nya kattunge skulle klart sova med mig, svinmysigt :) Men det enda som inte var så jättebra var väl att jag var orolig att jag skulle klämma henne eftersom Ålgah är så liten.
Kl ringde i alla fall 10 imorse och då var sanna redan uppe, höll på att göra sig klar för att åka hem eftersom jag skulle åka och jobba.

När jag väl kommit på jobbet blev det förbaskat snurrigt för mig. Och efter en timma så kändes det som om jag hade jobbat i flera timmar. Men sen efter 3 kanske så blev det rätt lugnt, så det var skönt eftersom jag är så trött :)
efter 7 timmars jobb är jag sliten kan jag ju påstå, rygg, axlar och allt annat gör ont på mig. Men det har sina orsaker tack vare igår skulle jag tro ;D Theres och Milla kom också efter typ 2 timmar efter att jag hade ringt dom.

Men nu blir det väl i alla fall att kolla bdb och sen blir det sängen på en gång, slår väl igång någon rulle som jag kollar på tills jag somnar, börjar ju 9 imorgon så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0