Börjar känna julstämningen

Ohmygod! För första gången på länge känner jag faktiskt julstämningen jag med :o
Öppnade min första julklapp igår. Som jag fick av Milla, första säsongen av Greys Anatomy. Så nu blir det väl att börja samla på dom också xD Blir nog asbra ska ni se mina vänner.

Ja, jag har i alla fall köpt klart ALLA julklappar nu, och det finns en som jag är EXTRA stolt över. Och det är till min älskade vän Sanna Wahlroos. Den är verkligen speciell :) Hoppas hon blir extraglad för den! Viktor blir nog också riktigt glad, vilket jag hoppas på. Mamma med, för hon får ju det hon vill ha, plus lite annat mysigt :)

Köpte även en liten julklapp till mig med, ett par mysiga tofflor eller vad jag ska säga. Fina och supermysiga :) Så det var ett riktigt bra köp. Har slagit in nästan alla klappar nu utom viktors och mammas. Så nu kan jag inte skriva så mycket mer för då blir jag väl uppe hela natten med att baka både chokladkola och chokladfudge! Så nu måste jag kila :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0