no comments

Alltså, så här är fallet!

Jag börjar bli smått irriterad på dig nu. Jag är inte den enda heller. Jag börjar inse vem du egentligen är. Och det är ingen trevlig syn.. Och att du har mage att snacka skit bakom ryggen och shit. Låg tjej säger jag ju bara. We don't like you very much now. Inte number one liksom. Jag skulle verkligen kunna sitta här och skriva ner långa a4 om hur fattigt detta & du är egentligen. Men eftersom jag inte drar upp vem denna person är så tänker jag inte göra det.

Men om du ändå läser detta så kanske du fattar hur låg tjej du verkligen är och tar åt dig och försöker ändra dig. Fast kanske lite svårt att ändra på sig när man har gjort så här mot flera kompisar och allt. Men du, snacka inte skit om mina kompisar. För du känner dom inte så du ska absolut inte öppna käften om någonting! Du kommer få bakslag på detta om du inte ändrar stil..
Men, keep up the bad work and you'll stand by yourself ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0