update

Tänkte skvallra lite för er.

Något som ni kanske inte visste var att jag inte gjorde något jättespeciellt i helgen, jobbat mest. Vaknade också väldigt tidigt på söndagen för att jag skulle med Viktor och kolla honom lira basketmatch. Det blev istället så att jag och Viktors pappa fick sitta och hålla koll på matchen istället. Han fick skriva typ "statistiken" eller vad jag ska säga och jag fick sköta tiden + poängen på tavlan. Det är ju inte varje dag man gör något sånt liksom, en ovan brud som inte vet mycket om sporten alls liksom xD Men vafan, det gick ju hur bra som helst, inga problem alls det där liksom ^^ Dom guidade mig igenom det så ^^

Ja, det var ju även första skoldagen på 7 veckor igår också, den gick faktiskt bra men som vanligt hatar man första lektionen. Läraren också. Dagen tickade iväg och på bagerilektionen började vi på pepparkakshus, håller tummarna på att det kommer bli bra. Kom i alla fall hem lite efter 6 sisådär, tryckte i mig lite tacos och kände att jag var helt jävla slut. Höll nästan på att somna i soffan, gick och la mig astidigt, runt 8, såg första simpsons avsnittet och sen släckte jag och somnade som en stock. Väcktes några timmar senare utav att mobilen vibrerade, men inte gick det att svara heller, hur många gånger vi än försökte så gick det inte alls. Till slut blev jag så förbannad att jag slängde telefonen i väggen. Till slut somnade jag om och försov mig imorse. När jag väl kom till andra lektionen så frågade Malin & Sanna om jag hade badkläder med mig. Vilket jag såklart INTE hade. Snacka om att jag blev less, jag som tänkte vara med på idrotten och allt. Näe, då fick jag snällt sätta mig ner och skriva ett mejl till läraren och säga att jag inte skulle komma.
 
Väl hemma så har jag enbart myst och nu håller jag på att baka lussekatter. Så ska gå och kolla till degen nu.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Milla

haha den e köng

2008-12-02 @ 18:55:30
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0