Yes! Nu är det riktigt

YES! Nu äntligen har jag börjat övningskört lite, det är ju förfan asroligt. Pepp som satan för körkortet nu kan jag ju säga. Kommer anmäla mig så fort jag kommer tillbaka till skolan igen. Pappa har övningskört både igår och idag. Jag vill absolout inte kliva ur och åka hem, men det är ju tvunget xD Kanske blir mer senare idag, vem vet :D

Har även jobbat idag, hittade även billig parfym på kicks, 225 kr för både lotion, shower gel och parfym - hypnose. Kan ju erkänna att det känns som ett riktigt bra fynd. Speciellt när bara parfymen kostar 400+ annars xD

Har väl inte så mycket att skriva om julen egentligen, finns ju inte så mycket att skriva om. Men i alla fall så är jag aspepp för nyår också. Hoppas det blir riktigt jävla roligt. Jag har väl inte så mycket mer att skriva förövrigt heller.

TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR DOM FINA JULKLAPPARNA! :D
(åtminstone dom jag öppnat, finns ju många jag inte öppnat än också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0