Ann Marielle Höckert!

GUD VILKEN TREVLIG BUSSRESA JAG HADE HEM IDAG!

Träffade jag Marielle Höckert, niiice :D
Vi satt och snacka och skratta hela vägen hem, var så skönt att träffa den lilltjejen igen.
Vi kom överens om att vi skulle ha svinroligt på lördag och att parta extra mycket :)
Jag fick även veta lite småsaker ;)
Hahaha, hon har ju pojkvänsfri helg nu så nu satsar hon på fetfest. Ska bli nice, hon och jag har också alltid jävligt roligt, som jag och sanna :D Men Marre och jag är så förbannat lika och eftersom vi har känt varann så länge så kommer det bli så jävla kul! Jag längtar verkligen nu. Min gos har ju också blivit bjuden så han ska också med + Jonte. Ska bli roligt att få festa med honom för första gången också. Förra gången gills inte! :D
Fast det enda problemet jag har nu är vad jag ska ha på mig, och hur jag gör på lördagen, eftersom jag jobbar till 5.
Ska jag gå till viktor på en gång och fixa mig och så eller ska jag åka hem först, värsta ilandsproblemet jag vet! ;D

Måste ju även berätta, idag har jag och viktor varit tillsammans i 1 månad :) and many more to go ;D
Och pappa fyllde även 62 år. Jävla gammgubbe ;)
Fick träffa mina systerbarn på fars sida igen och dom var ju hur mysiga som helst, speciellt den "minsta".
Hon satt i mitt knä och bara myste jättemycket. Arvid han har ju börjat blivit så stor så han ville lira dator ;)
Anna och jag busade jättemycket och när dom skulle åka fick jag jättemånga pussar, supermysigt!

"har stupat runt i Sundsvall"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0