Jag älskar din stil!

haha, kom på en sjukt dum knasig sak just nyss. (Ni vet ju hur jag kan vara HAHA!)

Varför kallas/heter bilen Hummer, för HUMMER? Varför kan den liksom inte heta något annat, haha. För vissa gånger klickar inte mitt huvud med bilen utan med en jävla hummerjävel som man ÄTER ;D Vore ju så mycket enklare i fall den hette något annat. Maria Waldemarsson hade ju skrivit ett liknande lämpligare namn på sin bdb, FISKBILEN!
Varför kan den inte heta så istället, hummer är ju ändå hummer liksom ;) Och en sak till. Jag förstår inte varför dom ska vara så jävla stor, vissa påstår att dom är snygga, men vart då? Underredet eller? ^^ Jag kanske kan förstå om inredningen i bilen är snygg och om den är utrustad med grymma grejer. Men hallå! Den är ju svindyr, man kan ju liksom inte köra bredvid utan att köra ner i diket typ :p Och det finns ju dumma människor som väljer färgen gul på dom där jävla FISKBILARNA också, nödvändigt? - NEJ!
Dom kan väl åtminstone välja en snygg färg på en bil som påstås vara snygg. Fast enligt mig finns det så sjukt mycket snyggare bilar :D



I alla fall, lyssnade på Timbuktus senaste låt för inte så längesen, därifrån titeln på detta inlägg.
Älskar det han sjunger om Sverige. "Sverige din jävel jag älskar din stil, yeah!" Haha.

men men, jaja. Min dag till dag, har tillbringats en stor del i sängen, var hemma från praktiken idag också samma som igår, pga sjukdom. Sista dagen också, kändes inte så roligt att behöva åka in dit för att hämta kläderna och säga att man bara skulle göra det och säga att man var sjuk liksom. Aja, fuck that shit. Viktor sov i allafall här i natt, alltid lika mysigt och gosigt. Jag klev väl upp runt halv 12 medans han låg och degade ännu längre den myspruppen. Halv 2 stack han hem och jag gjorde inte ett jävla skit, åkte ju in och hämta kläderna vid halv 4. Sen upp till pappa bråkade med honom, klippte klorna på Daisy sen bara varit hemma. Blev en såkallad myskväll hemma i sofforna med mamma, vi såg The notebook, vilket viktor och jag gjorde igår kväll också. Men den kan man ju se typ hela tiden, man blir alltid lika lycklig av att se den, tårar i ögonen också.

Näe, nu ska jag ta och avsluta detta inlägg och försöka se om jag kan städa rummet lite på kläder och filmer kanske. Ifall jag ska få någon ordning här någon gång, har ju påstått länge nog nu att jag ska rensa asmycket och sätta upp 2 hyllor bara och göra om fondväggen. Vi får väl se hur långt jag kommit innan nästa år ;) HAHA! Wish me good luck you guys :D

xoxo, emelie ;)



Kommentarer
Postat av: Milla

Hummer, grymt stor läskig bil, ja, sa jag att jag höll på att bli påkörd av en i onsdags typ? Visste inte vart jag skulle ta vägen, SPRANG till trottoaren, bilen är ju så stor så man blir ju automatiskt rädd.. Ofta man har en hummer i sundsvall förresten, för stor bil i en för liten stad... Kan inte vara lätt att parkera med den skitbilen.

2008-11-17 @ 16:21:08
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0