23;50

Känns lite lost ._.

Ja, jag vet inte varför. Men tror kanske att många tror att jag inte har tid för dom?
Eller jag vet inte men jag hoppas ingen tror det. Klart jag har tid för allt och alla :)
Eller kanske är det så att många tror att dom vet svaret redan innan dom frågat.
Jag har inte en enda aning. Men jag vet inte om jag orkar forska i det så mycket.
Kanske är lite smått rädd för att få reda på sanningen. Men många vet redan vad
jag tycker på vissa områden. Tänker inte gå in på något speciellt men vissa kanske fattar ändå..

Men! Ikväll har jag i alla fall varit med bella wiklund. Snackat massa skit och sett 2 filmer,
A walk to remember och Step up 2 - the streets.
Bella kom även med 2 chokladkakor, suprice liksom xD vi plockade fram popcorn och läsk
och bänkade oss i mitt rum för att börja se movie ;D
Bella drog hem nu för inte så längesen faktiskt, vi båda var helt fyllda av choklad och popcorn xD

Nu annars sitter jag bara här och latjar ;) Finns väl inte så mycket annars att göra.
Planerar med kusin Isabelle att vi ska ta en fika på stan och catch up on lost times :p
Ska även försöka se över min vecka så jag kan städa ur rummet så vi får in lite nytt här med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0