30 oktober

Jag saknar dig, kom hem igen!

Varför är det så himla svårt ibland?
Jag vet inte alls om jag orkar ta denna fight. Tar så fruktansvärt mycket av min energi.
Men det känns nästan lite som man blir bortvald i vissa fall.
Det är väl ändå inte så det ska vara?
Jag blir lite smådeppig för så har det aldrig varit förut. Det känns så himla fel och jag vill inte alls ha det så.
Men inget kan jag göra åt det heller för känns bara som om jag skulle göra det så skulle det ändå bara bli fel.
Jag vet att vissa tycker att jag ska göra något åt saken och säga till och prata om saken.
Men det känns som en osäker tråd som jag inte är så villig att dra i.




Men! Fått skrivit av mig lite i allafall. Sitter här och uret är nu 00:17 exakt. Funderar på om jag ska kramas med kuddarna och täcket snart, och förhoppningsvis gosa lite med Ålgah också. Hoppas hon vill sova med mig inatt, hon fick ju inte chansen igår. Fick även umgås lite med min käre pojkvän igår också. Men jag frös så mycket så jag låg mest och kurade under hans täcke. Vi somnade tidigt, riktigt skönt var det kan jag erkänna. Att en dag på lovet somna tidigt. Det tråkigaste var nog att viktor var tvungen att kliva upp halv 5 imorse, vilket han gör hela veckan. Han är så duktig som jobbar från 5 på morgonen! Men det blir bra med pengar i längden :D

När han klev upp blev jag smått pigg också, så jag kunde inte somna om riktigt förrän efter 5. Under den tiden jag låg och vred mig i sängen så hann jag även skicka iväg ett sms till min älskade moster och bad henne fylla på min mobil. När klockan ringde halv 10 hade jag fått svar att hon skulle fixa det under dagen. Hon är ju den bästa moster man kan ha. Även om hon inte är min riktiga moster längre. Men hon är ju modern till mina kusiner och det är henne jag har mest kontakt med istället för mammas bror ;o

I alla fall! Klev upp 5 över halv 11 och skulle börja 11, bra tajmat emelie! ;) Slängde på mig kläderna och borstade tänderna och pratade lite med viktors mamma, fick en banan och började skynda ner till jobbet. Väl nere och ombytt berättade Cilla att hon bestämt att jag skulle vara uppe i cafeét, för hon vet hur mycket jag tycker om att vara där ;D
Och att något snällt måste hon ju göra för mig när jag kan ställa upp och jobba fast jag inte stod med på schemat.
Med ett leende ställde jag med där och började serva kunderna som kom. Klockan gick och tog ut min lunch vid 1. Forsatte efter en halvtimme att jobba och suprice så stod matilda där och log, pratade lite med henne och efter bara några minuter kom milla med. Så dom tog en snabbfika och sen stack dom iväg igen och jag fortsatte jobba. Milla kom tillbaka runt 3, surrade lite med henne och klockan blev 4, då slutade jag äntligen! Träffade även Gos en stund på stan, han kom och hälsade på på jobbet :) Det var verkligen en glad suprice! :)
Gick till min nästa praktikplats och blev smålurad där men tjejen som jag skulle prata med skulle i alla fall ringa upp så jag får reda på när jag ska börja och såna detaljer :p
Annars så drog milla och jag hem till henne och pratade lite och så. Drog hem och duschade och såg greys, lika bra som alltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0