Candy kisses


 

Ja, jag undrar när dom tänker komma med gymnasiekatalogen så man får se hur alla blev..
Jag är så jävla nyfiken på hur söta alla blev :)
Och jag kollar fc varje dag bara för att få veta. Men aldrig står det något, det är nästan bara onödigt..

Så har i alla fall min dag sett ut;
Jag vaknade astidigt först, halv 7. Och typ 5 sekunder senare fick jag ett sms av min sötnos.
Var vaken ungefär en halvtimme sådär tills jag insåg att jag inte var så jäkla pigg längre
och ville sova lite till. Så jag ställde klockan på 11 för att jag skulle hinna göra mig klar för att
åka till viktor och träffa honom lite. Haha, men när klockan ringde 11 så var jag astrött.
Så jag ställde om den till 12 och klev inte upp förrän dess heller.
Väl uppe slängde jag mig in i duschen och fikade jättefort för att skynda mig upp till
bussen som gick 13:09 från mig.
Jag hann inte ens borsta håret, så slängde upp det i en boll på huvudet och stack.
När jag kommit till viktor hade han nästan också precis kommit hem från jobbet.
Stackarn börjar 5 på morgonen, lider med dig gubben.
Sen åkte jag med mamma på birsta och käkade även donken xD "tjockvarning"
Sen nu har jag precis jobbat och sitter här med bella wiklund nu :p
Vi funderar nog på att se A walk to remember.
Så det ska bli riktigt mys :D

Skriver kanske senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0