Förbannad!

Men alltså vad är det här?!!!
NU BLEV JAG JÄVLIGT LESS

Palla att efter att jag skrivit så jävla mycket så helt plötsligt så kom länksidan upp och allt jag hade skrivit
försvann. Nu tänker jag inte ens skriva om allt för det var bara förjävla jobbigt. SATAN!

Kan väl dra några rader om min dag. Blir dock få.
- Vaknade runt ett, slöade i sängen ett tag.
Gjorde mig klar och följde med mamma på birsta en stund.
Kom hem, jobbade sen var det repris på greys kl 5.
Jobbade lite mellan greys och gossip girl.
Sen efter det har jag bara degat, suttit vid datorn och framför tvn.

Ja, ni sätter ju ihop pusselbitarna själv och ser att det har inte hänt mycket för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0