Let me tell you ..

Let me tell you readers something ;D

Inatt sov viktor hos mig, sjukt mysigt :)
Imorse ville jag inte alls gå till skolan men han tvingade upp mig, kanske lika bra det.
Behöver ingen mer frånvaro typ ^^ Annars så hade jag enbart engelska idag
och vi skulle egentligen ha glosförhör som jag pluggade stenhårt på imorse,
men när jag väl kom till skolan så fick jag reda på att vi inte hade haft något och fick inget under hela lektionen heller.
Efter lektionen sprang jag bort till viktor för att umgås lite mer med honom.
Vi såg film - Road To Perdition med Tom Hanks.
Den var faktiskt bra, inte som jag hade väntat mig i alla fall :p
Senare drog jag med mamma bort till birsta som skulle byta ut ett par skor och sen visade hon mig vad hon ville ha
i julklapp - haha redan liksom ;)
Och sist men typ inte minst gick vi på ikea, åt middag där och sen kollade vi lite till slut.
Vi har ju bestämt att vi vill göra om så mycket här hemma.
Men till slut innan vi skulle sticka hem så skulle jag kolla konton, insåg att jag hade väldigt mycket pengar där
så jag tog ut över 3 lax för att spara till californienresan jag vill göra till min syster som ska gifta sig där.

Det var väl typ allt för mig just nu, det var typ det jag ville berätta eller vad jag ska säga xD
Ciao!



Lite härliga sommarbilder från -08

Kommentarer
Postat av: chad

come to california. it will be fun i promise and i want to meet you agian. chad anderson

2008-10-09 @ 06:55:52
Postat av: chad

ok. bettan reminded me that you were only two when i was there(i feel old now). so i just i guess i should say i cant wait to meet you.

2008-10-11 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0