Light up a fire

Haha, ja nu kan ni läsa hela min dag här, förlåt för att jag blev så jävla förbannad.
Inlägget var kvar haha, fast det hade jag ju inte trott xD


Ojoj, idag är det i alla fall jag som inte är i toppform.
Springer runt i världens mysigaste kläder = stora mjukisar och stor hoodjacka ;D
Vaknade runt ettiden idag och det var så jävla skönt att få sova ut!
Även om jag vaknade lite tidigare av buller och shit, morfar som ringde fast han inte fått och massa annat.
Men nu efter att hela dagen har gått så kan jag berätta för er att jag har inte gjort ett jävla piss idag.
Inget som är nämnvärt i alla fall. Drog mig väldigt länge, till nästan tvåtiden. Efter det klev jag upp och klädde mig
mysigt och följde med mamma på birsta för hon skulle handla hem lite mat. Väl på willys ville mamma ha en vagn
så jag hittade en som stod utanför "vagnhuset" med en tia i. Haha, en tia rikare ropade jag till mamma och det bar
in på willys. Vi gjorde det vi skulle och svängde även in på b-hus och rusta. För mamma skulle kolla på saker där också.

När vi kommit hem var jag tvungen att börja jobba ._. men det gick bra tack och lov. Inte alls mycket grejer.
Så sen blev ju kl fem och då var jag bänkad framför tvn för det var ju reprisen på greys, som jag missade i onsdags.
Det var faktiskt ett bra avsnitt av sååå många. Ja i alla fall, mamma fortsatte jobba medans jag degade xD
Vi for i alla fall ut en snabbis och jobbade i mörkret. Det var även lite kyligt, tror min näsa blev lite rödblommig xD

Väl hemma igen så var det ju gossip girl, ett måste! Ojoj, det blir ju bara mer spännande efter varje avsnitt.
Efter det var man riktigt sugen på ett till avsnitt, men får vänta i en vecka :D
Annars nu ikväll så har det blivit mycke bakom datorn och tvn :) Men det skönt med hemmakvällar också
för sig själv, fast hade gärna haft en god vän här och pratat med och myst med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0