Mina egna små tankar.

Lite funderingar över detta nu snurrar i mitt huvud.
Men jag hoppas på det bästa, men är det smartast gjort?
Och jag märker att vissa inte verkar vara så glad för min skull. Och vissa bara nyfikna.

Fast det är väl jag som ska vara glad för min skull ändå. Ska väl inte bry mig så mycket om vad andra tycker och tänker.
Fast ändå blir det ju så att man gör det även fast man inte ska. Det går ju inte liksom inte att undvika, även hur hårt man än försöker.

Lite tveksamt här nu alltså. Vad är sant, vad är inte sant? Är det så, eller är det inte?
Men man får ju inga svar om man inte frågar, så enkelt är det ju xD
Så får kanske helt enkelt ta mig i kragen och visa mina små framfötter och ta reda på the big truth ;) haha

Äsch, over and out säger jag för mig nu för nu ska jag bort på coop och handla lite :)

Kommentarer
Postat av: Salle

Inte deppa nu!! :)

2008-10-03 @ 05:56:25
URL: http://nicolasanelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0