A little bit insecure

Tjaaaaaa!

Onsdag idag. Eight days left I tell you. Lite pirr är det redan men inte såå himla mycket, har så jäääkla mycket med skolan nu så jag håller ju på att kvävas. Ska ta och räkna upp för er ..
Nationella, engelska skrivning - fredag 8,30
Trafikantprov tisdag 8,30
Natur, ekologi och projekt & företagandeprov, onsdag 12,05 och 13,30.

Det är det sista jag kommer göra innan jag åker, så känns lite stressigt, plus att jag gjorde prov idag och så har jag två jävla kompletteringsuppgifter på projekt och företagande. Och jag är ju så att jag verkligen inte vill plugga när jag kommit hem ifrån skolan då vill jag bara chilla och göra det jag är bäst på xD och dit hör verkligen inte skolarbeten haha

Annars så ska jag väl börja förbereda för att packa och kanske måste hem till morsan och hämta lite sommarskor och sånt där. Annars så måste jag ju låna väska av min moster :) Eftersom jag inte har någon egen liksom, pappa får kanske fixa det snart, för det känns ju lite dumt att jag ska typ konka på den på bussen och grejer efter skolan haha..

That's all folks!


Kommentarer
Postat av: anci sundberg

har suttit o läst din blogg, o du är otrolig på att uttrycka dig i text! lik din mor, ha ha. TACK, för det du skrev om min kommentar ang flygskärmshoppet. jag är nog inte så hemsk iallafall då

! Älskar dig.









2009-06-04 @ 00:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0