Kalifornien nästa

Nu säger jag ju bara så här: JAG ÄR BEVILJAD LEDIGHET ÄNDA TILL DEN 18 MAJ. Men kommer komma hem på fredagen, så känner jag att jag pallar gå på skolan då på måndagen går jag ju absolut, om jag inte är alldeles för slutkörd efter resan.

Har även funderingar på att ha min 18årsfest 6e juni, för då hoppas jag alla är hemma och KAN och VILL komma som jag vill ha dit. Så jag säger såhär redan nu, BOKA FÖRFAN INTE UPP NÅGOT DÅ. Jag stryper er i så fall xD Det är ju en månad EFTER min födelsedag, så jag känner att ju längre jag väntar desto mindre känner jag för att ha något.. Plus att jag kommer ju hem den 15 maj, matilda, matilda, milla och bella sticker till turkiet den 23 och är borta i en vecka, så dom kommer ju hem helgen efter. Ganska ledssamt. Men då tänkte jag att jag måste ha den när ALLA mina nära vänner kan komma och verkligen ha roligt tillsammans med mig, eftersom jag hoppas i alla fall att den dagen/kvällen då kommer att handla om just mig ;)

Jag hoppas att jag kan låna lokalen den 6e juni annars så spricker mina stora plan!

Och så är det självklart att ni som jag umgås med och så är ju redan uppskrivna ;) Men skriv ändå ifall att :D Hade ju inte tänkt att skippa er liksom! :D SÅ KOMMENTERA MERA MERA

6E JUNI, 6E JUNI, 6E JUNI, GLÖÖÖÖÖÖM INTE :o


That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0