Ladies and gents

HALLÅ!

Tack för sällskapet jag bad om igår ;) inte en jäkel kom, jag hade så jävla tråkigt att jag nästan dog. Nej, skoja med er. Ni ska inte sitta och ha tråkigt på mitt jobb heller. Men skulle vara roligt med lite sällskap :) Men pappa kom efter 14, så det var ju skönt. Annars hade vi bara lite över 1000 kr i kassan idag. Haha, men jag får ju betalt ändå, så jag är ju nöjd ^^

Annars idag så kom det ett äckel dit! Han snacka något om att bimbos finns överallt både blonda och brunetter. Tror ni jag blev lite skrajj eller. Ehm, ja kan jag ju säga. Hörde av pappa att det var jäkligt mycket folk på charm, inte för att det gör mig något men ändå liksom ;D

Ikväll ska jag i alla fall på flera kvällar irad göra något. Hoppas på något roligt, men annars så är det ju roligt ändå. Får ju göra annat än att bara sitta hemma :) Så jag ska vara med MATILDA. Efter hon har städat klart. Hoppas på att solen håller sig vaken ett tag till så kanske vi går ut och fotar eller något sånt i den stilen ;D

That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Milla

Nej för mig är den fortfarande kvar under allt:P



2009-04-14 @ 13:34:48
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Milla

ps. När jag kollar i Explorer så är menyn där den ska, men den funkar inte i Firefox :P

2009-04-14 @ 15:40:11
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0