Påsklovet - över

Ja, vad kan jag säga om det här påsklovet, det har verkligen inte varit som förra, shit vilka minnen jag har i från det lovet. Roligt hade vi ialla fall! Men det här lovet har varit mer jobb, om man säger så..

Vi fick ju lov på torsdagen och det blev väl inte så jäkla mycket gjort under torsdagen och fredagen, jag blev hemma för det mesta faktiskt. Åkte till min äldsta syster på torsdagen och umgicks lite med dom. Sen satt jag bara hemma. På fredagen skulle jag kanske dra ut på fest vilket sen blev alldeles för sent pga att jag skulle ju jobba på lördagen, när jag började 9:00. Så jag sket i det och pallrade mig upp till jobbet istället. Blev väl inte så mycket mer gjort på lördagen, var hemma mest. Sen på söndag jobbade jag också, men då på kvällen gick jag till Milla, vilket var trevligt. Måndagen bjöd också på jobb ungefär hela dagen. Så blev att jag var med Matilda på kvällen. Mycket trevligt :) Vi gick ut på prommis, det var ju så fint väder då. Tisdagen umgicks jag med äldsta syrran och Anna kusin, vi bokade flygbiljetter och marlene och jag solade. Senare åkte vi hem till Fagervik, hämtade barnen och sen provade jag tärnklänningen, mycket fin säger jag igen. Anna kom sen efter maten och provade hon också klänningen, den satt så bra på henne, fast den behövs sys in lite på oss båda. Fick se marlene i sin klänning. Så fina allihopa ;D

Onsdagen bjöd tror jag på stan med milla, om jag inte har fel. Blev dock inte så länge där för skulle nämligen hem till mamma och äta middag, pappa skulle bort så ville inte äta rester. Fick i allafall jättegod mat. Sen vidare hem till pappa för att se greys, superbra, som vanligt. Torsdagen bjöd på en lång sömn och klev upp runt 12 för att klä mig och göra mig klar för att åka in och jobba, började nämligen 13:45 och slutade 19. Lite jobbigt, men ändå skönt sådär. Fredagen åkte jag in till stan och köpte shan the man, solade och sen åkte jag vidare till birsta där jag mötte upp pappa, jag gick ner på kjell & company, köpte ett nytt större minneskort till mobilen - 4 gb. Blev att vi åt borta på en asiatisk restaurang där och sen åkte vi vidare bort på willys och handlade lite annat skräp. Vidare hem, jag fick övningsköra och hoppade in i duschen när jag kom hem för att det skulle ju bjudas på utgång då på fredagkväll. Sanna kom runt halv 7 något sånt, jag gjorde en liten sminkning på henne, sen satt jag igång på mig själv. Vi stack till mika där vi satt ett bra tag, sanna drog vidare och matilda och milla kom, vi joinade sanna efter ett tag på lokalfesten nere i johannedal. Där var det ju smockat med folk kan jag ju lova, jag stog klämd med Fricke i ungefär en halvtimme. Sen till slut fick jag komma in, då hade jag ju träffat några kända människor där i trängseln. Blev att jag stack därifrån vid ungefär 12 och stack då hem till Jason & Iyambo. Där blev jag i ungefär 3 timmar. När jag gick hem var jag så jävla trött att jag nääästan kunde somnat i ett dike. Vilket jag inte gjorde. Hemma la jag mig i sängen och kollade typ 10 minuter på shan the man. Pallade inte något mer så jag stängde av och somnade. Tvingade mig upp runt halv 10 på lördagen och gjorde mig i ordning och stack iväg. I stan fick jag det roliga beskedet att jag skulle jobba med Bella idag, superroligt. Vi gör ett svinbra team. Även om jag var lite borta då så var jag ändå på topp ^^ Stängde kl 17, åkte hem och gjorde absolut ingenting, jag duschade och åt middag - Grillat. Jag såg lite film på tv annars satt jag bara och fixade Spotify. Äntligen fick jag till det. Och så skulle jag ju fixa med minneskortet, det gick åt helvete så jag stängde av skiten och la mig i sängen istället och såg på shan the man :) Tryckte i mig lite choklad sen somnade jag och idag ska jag plugga som en galning, ska börja på en gång efter jag har gjort klart med minneskortet. Vilket snart är gjort :) Så .....

Förlåt även för inga hopp i texten men hoppas ni kan läsa ändå haha!

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0