Seven days left

Ouh shit. Nu när jag skrev det där tänkte jag på telefonsamtalet dom som sett den där konstiga filmen i "The Ring" får ;D Ni kommer ihåg, en röst som säger enbart "seven days"

I alla fall så är det ju torsdag, dom som känner mig och vet mitt schema så har jag engelska det första på morgonen, och idag hade vi tydligen ett OFÖRBERETT PROV, den jäkeln. Känns bra PRECIS innan nationella. Tack för den smällen liksom. Ialla fall så fick vi långlunch på grund av det. Så vi stack på Åvik och åt, sanna och hennes vänner satt sig med oss. Sen efter lunch hade vi ju så klart musik, svintråkigt. Fattar inte alls varför jag valde det ämnet för. Aja, idiot har man varit en gång i tiden också. I alla fall så hade vi sen trafikant. Gick svinbra förutom att det var rätt tråkigt. Kollade mina poäng på sista provet, 29/35, ganska nöjd :)

Och nu har jag även fått den dåliga nyheten att jag inte kommer att kunna ha 18årsfest 6 juni, så nu blir kanske malin glad ;) haha. Har nu kollat upp om jag kan ha fredagen den 22 maj istället, kvällen innan matilda, matilda, bella och milla sticker i väg och lämnar mig i en hel jävla vecka. Jag hoppas det funkar då, det funkade för min VIPbrud iallafall, så jag hoppas alla mina bäbisar kan komma då :D!

SÅ PLANERA OM SNYGGINGAR, 22 MAJ FÖRMODLIGEN NU ISTÄLLET. GLÖM INTE! FÖRFAN!

22 MAJ, 22 MAJ, 22 MAJ, 22 MAJ!!!!!


That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Milla

Längesen man såg The Ring nu, haha!

2009-04-26 @ 16:02:22
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0