Söndag - 12 april

Tja, en jobb dag kvar nu. Imorgon blir det jobb mellan 11-16. KOM OCH GÖR MIG SÄLLSKAP! :D

Idag har det varit så jäääävla tråkigt, det blev häktigt kanske i en halvtimme, sen så var det inte något mer med det. Blir jävligt grinig på människor som tror att mat går att göra i ordning på 5 sekunder bara för att man är på en restaurang eller ett cafe. Jag hade typ 7 maträtter som jag höll på att göra i ordning och så kommer ett par och säger att dom har brottom, då tänkte jag för mig själv att vafan, då skulle ni väl förfan ha gått på donken..

Aja, det var lugnt som fan på stan idag annars, någon jävel snodde sundsvallan också som jag satt och läste, smått less jag blev! Fattig man är om man måste sno en tidning från ett cafe ^^ Men idag har det varit jävligt nice väder. Jag önskar jag inte hade jobbat idag så jag kunde ha njutit av det ;D Men det kommer flera dagar eller hur? :D

Annars har det varit ganska lurre idag, kommer väl inte bli något ikväll heller, har inte blivit något dom senaste kvällarna. Känns som det är lika jävla dött ikväll också. Får väl se ifall jag hittar någon att göra något med. Annars blir det väl att jag tar en tidig kväll eller så. Inte så roligt men vafan. Allt är ju så himla tråkigt :/
Skriver mer senare!

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0