Swisch sa det

Fan, jag börjar om på inlägget istället, jag hade nämligen börjat skriva ett inlägg i ungefär 7 meningar, men det var ett sånt stort mellanrum mellan gångerna jag skrev så jag sket i det och började om istället.

I alla fall, jag har inte gjort så mycket i veckan, jobbat mest. Provat tärnklänning och så. Jag jobbade nästan hela dagen i torsdag sen vet jag inte alls vad jag gjorde på kvällen, påminn mig? i fredags åkte jag in till stan och solade, köpte shan the man - blattefierad. Skulle egentligen komma hem med Jeff Dunham - Arguing with myself. Men den får följa med hem på måndag istället :) I alla fall så åkte jag till birsta efter stan också och mötte upp pappa, vi gick ner på BC och köpte ett större minneskort till mobilen min. Vi åt också på asiatiska restaurangen där, friterad kyckling m sötsursås, riktigt mumma. Vi åkte på willys och handla lite annat. Sen åkte vi hem och jag väntade på sanna.

Sanna kom efter ett tag, då hade jag duschat och klätt mig i mjukis, för jag visste verkligen inte vad jag skulle ha på mig, eftersom vi skulle på mikas 18års kalas ;) Så jag sminkade sanna lite, sen fick jag skynda mig att sminka mig själv och platta håret, sanna hjälpte till med håret så det gick snabbare. Annars så bytte jag outfit innan vi skulle dra, kände mig inte riktigt bekväm liksom. Så vi gick iväg vid halv 9 tror jag. Kommer dit så var det ju bara killarna man kände igen.

Ialla fall så var sanna och jag där ett tag, milla och matilda kom efter ett tag, sanna stack vidare för att gå till en lokalfest. Matilda ville också dit så vi drog dit efter ett tag. Där kan jag ju säga att det var F E T T med folk! jag stog klämd ungefär 20 minuter.. Tills ena killen såg att jag verkligen var inträngd så då fick jag komma in, snäll kille det där. Aja, där inne träffade man lite kända ansikten. Roligt roligt. Fick även höra ett "förlåt" kan ni fatta. Ifall ni vill veta så får ni fråga. Dom som vet fattar, annars tänker jag inte dra upp något. Släng upp en kommentar eller så skriver man bara på msn, sms eller något sånt :) Annars så kom snuten precis när jag stack med Jason. Stack hem till han och Iyambo, satt där till tjugo i 3 ungefär. Jag fattar inte själv, jag vet. Jag skulle upp imorse tidigt, började jobba 11, ta 10:10 bussen från mig. Men det gick bra, jag klarade mig galant idag, lite trög i huvudet var jag ju men det flöt på jävligt bra ändå :)

That's all folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0