Tisdag med familjen

Godafton mina älskade bloggläsare!

Min dag har varit syypertrevlig om jag får säga det själv. Lite efter 13 kom min äldsta syster Marlene och hämtade upp mig för att vi skulle åka in till stan och fixa med flygbiljetter och tågbiljetter. Plockade upp kusin Anna på vägen också, trevligt trevligt. Hon ploppade ur sig att hon hade en liten grej till mig, som skulle bli som en födelsedagspresent. Jag blev ju så klart syyperglad!

När vi kom in till stan så satt vi oss där och försökte få till något billigt och bra pris på biljetterna, vi hittade ett mycket bra pris, 6105 :- för tur och retur. Och tåget, tur och retur som inte gick att boka på ticket ska nog gå någonstans på 600 :-. Jag tycker det är riktigt bra priser ändå. För att åka så långt, men min syster är så smart, förut var det ju planerat att vi skulle övernatta på Arlanda. Men nu blir det inte så, det är jag rätt glad över för då slipper det ju gå åt massa pengar på det. Så vi kommer att lämna sundsvall kl 5 på morgonen ungefär, snacka om att jag kommer vara uppspelt :D Måste jäklar i mig sova på tåget så jag kan hålla mig vaken på flyget. Jag tänkte på det igår när jag pratade med Bettan på telen. Att vi kommer ju typ resa tillbaka i tiden när vi åker dit. Eftersom dom ligger 9 timmar efter oss. Och sen när vi kommer hem blir att åka tillbaka till framtiden xD som filmen. Det tyckte jag var skitroligt.

I alla fall så efter vi hade bokat och betalat så skjutsade vi upp Anna till sitt jobb igen och vi tog en tripp tillbaka till stan för vi skulle ju sola. Så vi stack in på Två bleka och ställde oss i ett ståsolarium, jag tyckte det var lite jobbigt. Fast nu har jag ju provat. Så det blev ganska varmt, Marlene var röd när jag kom ut. Men jag hade bara fått lite färg. Förmodligen kommer jag gå tillbaka till Ego något i veckan, det var superbra där. Så där blev jag nöjd, och så ska jag ju så klart underhålla min bränna nere i vårat solarium här på området.

Men nu, back to my day. Så klart följde jag med Marlene och hämtade barnen på dagis & fritids, sen åkte vi hem, busade lite och jag provade tärnklänningen också, den satt helt okey, förutom att den måste tas in uppe vid brösten, annars kommer dom långa se all the goodies ;D Och det vill vi ju inte, så förmodligen kan Annas kompis tror jag det var sy in både hennes och min.

15 långa eller ska jag säga korta dagar tills vi lämnar mark, ojoj, jag kommer gå runt och vara spänd resten av tiden tror jag. Och inte har jag tänkt någonting på vad jag önskar mig i födelsedagspresent eller hur det blir när jag kommer hem heller. Förmodligen blir det att jag kommer på något senare, måste fundera lite på det där. Hoppas i alla fall på att det blir någon sort of fest när jag kommer hem, så jag kan gå ut på krogen med dom som är 18, höhö. Och dom som kommer in annars of course. Vi kan ju alltid försöka få in er andra också ;)  Men jag hoppas på en rolig dag då. Sen blir det väl att jag fixar en slags födelsedagsfest också, och jag lovar, det kommer bli en VIPlista ;) Haha!

men det är väl i allafall vad jag kommer på att skriva så här sent på en tisdagskväll.

Soo, that's all folks!

Kommentarer
Postat av: Milla

Men du NU så sitter din meny där den ska! :)

2009-04-15 @ 18:28:42
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0