Tre veckors hopp nu!

Jag har en liten klump i magen känner jag nu. Känns som jag har värsta oron, kanske har det också. Förmodligen är det ju så för nu är det inte lång tid kvar fan! Bara imorgon kvar, och då blir det till att växla mer pengar, packa klart väskan, göra allt det sista liksom. Sanna kommer också en stund på eftermiddagen/kvällen, så jag får träffa henne innan jag åker också :) Tänk, 2 jävla veckor, hur kommer ni alla klara er utan mig vaaa? ;) Säg inte att ni kommer klara er bra för jag vet, jag sa att jag inte hade nå problem med att åka och nu sitter jag med en liten klump i magen xD

I alla fall så var jag in till stan och gjorde massa ärenden idag till resan, växlade lite pengar, köpte lås till väskan och lite annat. Lämnade även in kort till ST och dagbladet så det blir en 18års bild i tidningen där. Mamma trodde att för att Dagbladet ringde till mig idag så skulle jag få ett lite större repotage i den tidningen, så imorgon ska jag in och knäppa ett kort, men jag tror inte det jag. Men vi får väl se på tisdag hurrni, när läju bli tvingade att kolla i tidningarna hela veckan för att se om jag är med liksom! DO IT!

Annars så har jag fått nå jävla problem med hälen, det gör så jävla ont kan jag ju säga! Plus att i söndags när jag jobba så gjorde jag ju tabben att jag brände handen på kaffeplattan, så gick med bandage i söndags och måndags. Idag är det i alla fall bättre tack och lov, men nu klatrar ju hälen istället. Så jag hoppas det går över SNART!

Det är absolut inte många dagar kvar nu.. Det känns bra i alla fall, kommer sakna mina vänner och familj till tusen. Men ska bli så jävla roligt ändå. Lite efter 5 på torsdagmorgon lämnar jag sundsvallstad. Lämnar sthlm, arlanda lite efter 12 och kommer åter till sundsvallstad 15 maj lite före 20 skulle jag tippa.

Klippte mig idag också, tyckte det blev jättekort, men hon tog ungefär 2,5 cm bara. Så det växer ju ut snart igen. Så nu har jag bestämt mig för att börja klippa mig hos såna billiga frisörer var 3e månad kanske eller mindre, bara så det inte blir så slitet och att det blir längre :)

Nu ska jag börja packa, troligen blir det inga mer inlägg förrän jag kommit hem igen...
Så vi ses om ungefär 3 veckor!!

  That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Matilda

tackar :D

2009-04-28 @ 20:17:05
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0