Mycket tid över, men inget att göra.

Lovar du att vara ärlig? Självklart!
Du heter? Emelie Christina Sundberg Nilsson
Var bor du? I ljustadalen
Trivs du där? Helt okey, men bott här för länge tror jag
Låt som när du är ledsen sörjer till? Skillet - Comatose
Vad tror folk om dig? Tystlåten, lugn, trevlig och glad skulle jag tro?
Stämmer det? Lite sisådär. Är oftast glad och inte allt för jättelugn..
Vad säger du för att imponera på någon? Jag tycker jag ska behöva det faktiskt
Hur imponerar man på dig? Genom att vara trevlig och ha ett glatt sätt kanske
Sprit, cider, vin eller öl? Beror helt på, men är inte allt för poppis med vin ;)
Är du allergisk mot något? Tydligen pollen, gräs. Inte för att har nå besvär.
Hur svarar du i mobilen? Hallå? eller Tjenare!
Brukar du komma i tid? Oftast i skolan, sen kan det variera
När mår du bra? När jag är runt dom som betyder mycket!
När blev du fotad senast? Idag, jossa fotade mig till en uppgift.
Vanligaste färg på dina kläder? Typ svart, med något färgglatt till tror jag.
Vad saknar du? Sommaren, mina 3 katter, vännerna!
Favorit dryck på morgonen? Mmmh, nypressad apelsinjuice!
Är du blyg? Inte speciellt, fast kan bero på situationen.
Sysslar du med någon idrott? Näj! Men vill börja, måste skrapa ihop pengar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja absolut. Det finns ju så mycket man kan bli kär i ;)
Vad längtar du till? Körkortet, sommaren, 18årsdagen, Kalifornien
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja jag hoppas på det iallafall. Jag känner det så! :)
Tycker du om någon just nu? Näe, även om man snackar om ''vårkänslor''
Är det okej att gråta? Ja absolut, let it out god damn it! :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa, spara, köpa bil!
Har du piercing? Nej, bara i öronen, vilket inte räknas
Vill du gifta dig? Ja, med den rätte.
Är du bra på att laga mat? Ja konstigt nog! Jag ska ju bli kock ;) Men har ingen fantasi HAHA
Hur vig är du? Tillräckligt, skulle jag säga.
Vad äter du helst när du ser på film? Choklad :D
Är du morgon- eller kvällsmänniska? En absolut kvällsmänniska. Vill inte kliva upp på morgonen..
Vilken ögonfärg har du? Mina systerbarn berättade att jag hade blågröna :p
Hur ofta tränar/motionerar du? Oj, för sällan. Måste börja nu :)
Senaste låt du hörde? Crossfire - On fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0