Nu är det så här..

.. att jag vill ha ett par högklackade sandaletter, men jag provade ett par som jag ville ha på scorett och då var dom för smal, men jag ska fortfarande fortsätta leta.
 Så himla snygg!! Ge mig tack

Annars i mitt liv har det inte hänt så mycket, eller denna vecka har varit ganska händelserik faktiskt. Tatuerade mig på måndagen mellan nacken och örat ungefär. Sen i tisdags var det så att jag skulle åka upp till h-sand för att göra halkbana och jag var ganska nervös. Men det gick riktigt bra och jag är superglad för att jag fick köra heela vägen från halkbanan hem till sundsvall :) Så träffade jag malin inne på checkers så vi gick och åt lite, annars så efter det så plockade pappa upp mig vid checkers och vi åkte raka vägen upp till Kovland och hämtade Hubert, min nya lilla bäbis.

Daisy och han börjar faktiskt komma bra överens nu så jag hoppas dom är vänner snarast :) Så just nu ligger Hubert här bredvid mig och sover lite, hoppas bara han kan sova om ett tag igen när vi ska sova riktigt, eftersom han sover tillsammans med mig :)

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0