Ännu en seger!

Dragons vann även idag, 87-75 mot Gothia. Kändes riktigt skönt. Nu har vi klättrat upp ett steg och ligger på andra plats med 32 poäng, vi hoppas på ännu en vinst den 29e, då spelar mot 08 stockholm, som ligger väldigt lågt på listan.

Annars idag har jag inte gjort mycket, vaknade och klev upp halv 2, eftersom jag hade ett riktigt långt telefonsamtal inatt, mellan 00 och 04.30, det var riktigt roligt. Niklas och jag snackade om allt mellan himmel och jord, och det var verkligen jätteroligt.

Åkte hem till pappa för att hämta lussekatter, modemet och bara prata allmänt. Fick även plumsa ganska mycket i snön, eftersom jag skulle ha ut bilen som var insnöad i 1 meter snö ungefär. Plus ovanpå bilen. Men jag hade svinroligt, stod där och skratta för mig själv när jag tog bort den mesta snön med ben, fötter och händer :P

Innan basketen åkte jag bort på skopunkten och skokanonen för att hitta uggs, hittade på skokanonen så det fick bli dom, gillar dom skarpt. Faktum är att jag fortfarande har på mig dom.

 


Kommentarer
Postat av: lucke

Hur kan tjejer gå i sånt här? Kolla in :P

2009-12-23 @ 01:36:55
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0