Fredag = feeeest

Jävlar du, tack för en jävligt lyckad kväll!

Slutade skolan halv 2 ungefär, gick och satt mig på jobbet och surra med dom ett tag tills matilda och milla kom. Vi gick på stan lite och till slut gick vi på kina och käka middag, dock tog jag bara en pekingsoppa :p Räckte gott och väl åt mig det :D Efter ett tag där så kommer Maxan som skulle vara smakråd åt mig på kjolen jag tänkt köpa. Dock blev inget köp, tyckte fortfarande att den var lite konstigt. Så vi gick och slog in Robins present och tog kvart över fem bussen hem till mig. Där vi började göra oss i ordning och förfestade lite. Matilda och Jocke kom en stund också, men dom skulle åka och hyra film :) Vid kanske halv nio eller något sånt började vi gå bort till festen, vi var alla sådär skönt dragna. Det sämsta var att eftersom snön är packad och ingen har grusat så gick ju jag och halkade typ hela hela tiden. Inte direkt nice. Gick och höll i matilda och milla i armarna och ändå kunde dom gå och jag behövde inte xD Det var nog det skönaste med den promenaden. När vi väl kom ut ur skogen var det ashalt, jag kröp typ fram för att inte halka, men fick hålla i matilda sen :D

Men min kväll var jävligt lyckad och tackar alla.
Haha, det roligaste var nog när jag ringde Konrad från sthlm som jag träffade på GF, det roligaste var att han kände igen rösten, så han lovade att komma upp igen till sommaren ;)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, jävligt lyckad kväll :) Och tack för det!

2009-02-15 @ 21:45:41
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!

Dina ord värmer mer än du anar =)

Hoppas du fortsätter med mina texter

Allt gott

2009-02-17 @ 02:37:08
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0