AAAAAAAAAAAJ!

Huvudvärk till tusen, men det är väl mitt fel antar jag, har inte tagit någon ipren så det kan inte bli bättre utav sig själv. Men, blir nog att sova tidigt ikväll för imorgon ska jag ju på västermalm, där jag inte hittar xD
Och pappa är så snäll så han skjutsar in mig imorgon så jag kan hitta innan lektionen börjar :)

Annars idag hade jag en lektion, sen var jag tvungen att springa iväg och jobba för att en annan var sjuk. Så jag har alltså jobbat idag från 12.30 - 19. Ganska jobbigt, men inte så mycket att göra. Imorgon är det en rätt lång dag faktiskt, inte okey ;D Senare blir det jobb efter det också. Och mer jobb på torsdag och fredag. Vad gör man inte för pengarna liksom :p

Åååh, hittade hur mycket som helst idag när jag var på stan också, så de får nog bli så att jag inhandlar massa nya kläder någon dag nu i veckan, plus 3 par nya tygskor!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0