Åt helvete med detta

På grund av rubriken beror på att jag blir så jävla less på vissa runt omkring mig. Vissa tror ju att dom bara kan dyka upp och tro att det ska vara hur okey som helst när dom själv känner för det. Men nu börjar jag bli lite less på det att komma i andra hand. Så nu är det slut med det. Försökt med att kämpa lite hårdare för dom som troligen stod närmast?

Men, nu har jag slutat krusa och vill dessa människor mig något så får väl dom kämpa lite också. Tänker ju inte direkt springa efter dom hela livet heller.

Och tack vare detta så har jag kommit många andra närmare, och det känns verkligen underbart att få tillbaka mer av det gamla och så. Och med er är jag hur jävla lycklig som helst, måste tacka för i helgen också, inget storartat, men ingen fis i rymden heller. Ni gjorde min helg lite gladare, fick mig att le och glömma vissa saker jag verkligen inte vill tänka på! Vi kommer alltid att ha dom bästa tiderna. Och nu är det typ bara början, jag tror det kommer att bli hur mycket mer än bara denna helg, ni är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0