Hoppas alla blir avundsjuka

Haha, ja nu ska jag banne mig skryta som satan, bara för att bevisa att min klass är bäst och har dom bästa lärarna!

Och jag tror faktiskt att dom flesta blir måttligt avundsjuka!

Som sagt, förra veckan, började vi ju skolveckan med en lektion, sovmorgon och en tidig lunch, sen hemgång. Torsdagen började vi tidigt men vafan, vi satt och såg film hela lektionen och tog en tidig lunch och hade senare kanske 3 timmar senare engelska i 1½ timme. Fredagen började vi 9 och slutade 11 för lunch. Började 12 igen och gick till 2.

Denna vecka började med projekt och företagande halv 9 och där slutade vi kanske efter en 50 minuter. Efter det hade vi engelska och slutade tidigt för att Carl-Magnus ville ha lunch tidigt :D Precis innan vi skulle gå så fick vi veta att våran bagerilärare, vi som har haft bageri hela höstterminen, var sjuk och att vi var ledig då. Och inte hade vi någon näringslära heller förutom dom som hade kvar något i ämnet. Så då slutade vi vid lunch :D Gosh så skönt!

Idag, tisdag hade vi ingen näringslära på morgonen så vi började halv 11 med alkoholhantering. En timmes lektion sen lunch. Efter det hade vi klassråd och fick lite papper om prov och så. Och tillslut hade vi idrott kl 2. Slutade lite före halv 4 och var ganska skönt att inte alls behöva speciellt mycket idag.

Imorgon, onsdag börjar vi 10.10 med engelska och slutar 11.30. En lektion helt enkelt. Hur skönt som helst. Dock blir det ju inget av det med nästa schema men denna vecka är hur skön som helst som sagt!

Torsdag, börjar vi egentligen kl 8.15. Men eftersom våran lärare behöver vara i köket så dom som inte har något kvar i det ämnet kan helt enkelt ta en hur jävla lång sovmorgon som helst. Och eftersom jag har 2 uppgifter kvar så tänker ni säkert "Haha, synd för henne då!" Men synd för er. Kan ju berätta för er att eftersom jag skickar in dom där jävla uppgifterna på mejl så får jag en sån där skön sovmorgon och börjar då 13.15 med engelska och slutar 14.30. Kan ju säga att det känns förjävla SKÖNT!

Fredag, börjar jag kl 9 för då har jag servering, ska bli väldigt roligt faktiskt, synd att Anna är utomlands bara, för har annars med henne. Men så slutar vi någongång vid 2 skulle jag tro. Och då blir det bara hem och chilla!

Vårterminens schema är också förbannat skönt! Inga långa håltimmar, sovmorgornar 3 dagar och inte allt för långa dagar. Rätt skönt faktiskt :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0