Måste skrivas ned.

Från ett inlägg till ett nytt.
Men detta är typ jätteviktigt!

  • Detta är inte så viktigt då, men ändå värt att berätta, för att ge er ett leende på läpparna för min klantighet.
    Jag halkade igår efter skolan, tack och lov var det bara Sanna ifrån klassen som såg detta, hon höll SÅKLART på att garva ihjäl sig när där jag helt plötsligt låg på marken. Dom hade då alltså nyss plogat den trottoaren, så där kom jag och spattserade fram, när det helt plötsligt, som det brukar göra efter plogning, ligger en isfläck av packad blank snö där. Och min högrafot bara försvann under mig och jag fall pladdask på väster knäskål och hakan nere i snöhögen. Och jag upp fort som satan för att inte bli dyngsur. Men gjorde inte illa mig och jag skrattade lika mycket som Sanna.

  • MEN, nu till det lite viktiga! Fick uppskjutet på provet som vi skulle ha idag, för att jag har haft problem, och tack för att min underbara lärare har förståelse för det. Och då ska jag göra det på fredag. Och så har jag det praktiska på kvällen, bra va?! Tess som fyller 18 och allt. Men har fått lov att gå tidigare så jag hinner gratta henne. För sen på lördagen blir det jobb igen, som typ vanligt. Men det är bra med cashen, så jag kommer iväg till Kalifornien någon gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0