Min helg!

I fredags gjorde jag inte alls speciellt mycket, gick och la mig tidigt och såg på någon fjuttig film skulle jag tro. Skolan började kl 9 och slutade kl 2. Var ganska skönt att inte behöva ha lektion i köket. Fast inge skönt att ha teori heller xD HAHA! Åkte ner på skopunkten efter skolan och köpte nya tennisdojor, för att mina hade slitits ut i sulan. Så det var ganska bra nu när det blivit så blött xD

I lördags så fick jag ett telefonsamtal en timme efter jag vaknat ungefär från jobbet som frågade om jag visste att jag skulle jobba och vad jag skulle göra idag ifall jag kunde komma in. Jag blev helt jävla paff och fick typ värsta klumpen i magen för att jag hade missat att jag skulle jobba. Jag som alltid håller koll på när jag ska jobba och hur länge och ALLT! Så satt och var smågrinig typ 1 timme och sen åkte pappa och jag på birsta för att kolla lite grann och handla mat. Han bjöd även på fika på charm, vilket var trevligt :) Det är ju inget som händer varje helg direkt :p Efter allt detta åkte vi hem och lagade mat, kassler och ris med ananasskiva ovanpå. Och massa ost så klart :p Sanna kom vid halv 6 för vi skulle ju gå ner till lollo och åka med henne in till relaxavdelningen för att ha en mysig kväll med gamla ljustabrudarna. Vi kom väl dit till typ halv 7 och började ordna för kvällen och så. Gjorde glassdrinkar och började fylla bubbelpoolen. Synd bara att efter en halvtimme så märkte jag att dom inte hade dragit åt proppen, så det var ju lika lite vatten som när vi börja fylla xD

Efter ett tag kom Milla och Bella, Matilda O kunde inte för hon skulle jobba och Marre dissade oss för hennes pojkvän :o Vi hoppade i plurret och började mysa på sådär extra mycket :D Lollo, jag och sanna smådrack lite grann men ingen blev varken dragen eller lullig :p Senare på kvällen drog vi dit lite annat folk, fast blev bara 3 till. Viktor, Jonte och Hägglund. Det var roligt att umgås med Fredrik igen sådär som man inte gör ofta nu för tiden.

 vid 2 tiden. Men kunde inte somna på en gång utan la mig så klart och kollade på CSI, men kände hur jag inte orkade ha ögonen öppna så efter kanske en kvart så slog jag av eftersom jag skulle jobba dagen efter också. Så pappa kom in och väckte mig på söndagmorgon och efter ett tag pallrade jag mig upp ur sängen och gjorde mig klar för jobbet. Där var det ju ganska tråkigt kan jag ju berätta. Jobbade själv igår och milla kom förbi en timme ungefär. Det var ju rätt trevligt med sällskap :) Efter jobbet gick jag hem till viktor och åt middag där med han och hans familj. Mycket gott och trevligt. Under hela kvällen var astrött men inte blev det tidigt för det. Nejnej, jag såg the night listener och sen gick jag och la mig, men då var det ju annat bra på tvn istället. Så fastnade där också..

Bilder från i lördags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0