Filmer tack!

Lite nya filmer skulle vara superroligt i min hylla :)

1. Twilight
2. Benjamin Buttons otroliga liv
3. Changeling
4. Ice Age 2

Skulle även vara roligt ifall man kunde få en bra hög pengar och köpa sig twilightböckerna så man kan läsa dom. Har ju hört att dom ska vara mycket bättre än filmen :p
Just nu håller jag väl på med teorin, ska ta och läsa lite på den nu och förmodligen ta med den på jobbet imorgon :)

Ja just det, ska tatuera mig nu snart också hade jag planerat. Blir väl i alla fall i augusti skulle jag tro, så lagomt till skolan liksom ;)

Tänkte inte skriva något mycket alls för jag har suttit och fixat designen som jag förstörde för några dagar sen när jag gjorde en likadan så jag fick göra något nytt. Nu har ni i allafall något nytt, litet men något i allafall..

That's all folks!


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha kom in här och innan headern kom upp, jag ba: what? vems blogg är det här?

Sedan såg jag;)

Läste via bloglovin så såg inte att det var din hehe :D



Men det är väl bara att du lånar twilightböckerna av bella:P? Hon har ju alla och då slipper du lägga pengar på dom :P

2009-07-25 @ 20:06:18
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0