The chickenlist

Svara
eller va en FEGIS?


Senaste:

Personen du pratade med telefonen? - 
Mamma
Personen du fick ett SMS av? -  Conrad
Låten du lyssnade på? -  Takida - Broken
Som du åt? - Kladdkaka
Som du drack? - Mer
Filmen du såg? - Störtkär


Årets: -

Snällaste? - Isabella
Snyggaste? - Oja, skulle inte tacka nej till Freddie Prince Jr
Bästa förhållande? - Det senaste
Bästa vän? - Pass
Roligaste kväll? - Tillsammans med Isabella, always


Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? - Beror på hur stadigt det är..
Puss eller hångel? - KYSS!
Strul eller förhållande? - Beror på situationen 
Fest eller hemmakväll med familj? - Fest
Vänner eller flickvän/pojkvän? - Vill ju ha båda!
Dator eller TV? - Tv

Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full? Nej
2.Snusat? Nej
3.Rökt? Nej
4.Hållit någon i handen? Haha tror inte det :p
5.Hånglat? Nowp


Just nu:

Vem saknar du? - Alla
Vem tänker du på? - Mamma
Hur känner du dig? - Pigg och frysen
Vad vill du helst göra? - Dra ut på fest
Vart vill du vara? - Utomlands


Kryssa i...


Kär? ja( ) nej(x)
Singel? ja(x) nej()


Avsluta meningarna...

Första gången jag var full...
Var inte den roligaste kvällen i mitt liv
Jag vill... Bli miljonär och utomlands
För två dagar sen... Satt jag 3 timmar på körskolan och lyssande.
I natt ska jag... förmodligen sova
I morgon... Jobbar jag från 9-16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0