Fredagens bravader!

Åh herregud vad roligt vi hade det! Det hände inte mycket förrän när grabbarna kom vid halv 12 på kvällen. Malin och jag som hade tänkt ta sista bussen in och så. Men nej då, så blev det inte heller xD

När dom kom fortsatte vi köra hora och jag fick ju såklart göra alla till min hora till sist blev jag också hora, men jag behövde inte göra något. alex kunde inte spelet så bra liksom xD
Till slut började kl bli över 12 och närmade sig halv 1 så då skulle vi åka in till aveny, inne i stan moonade alex till alla på gångvägen, vi hade svinroligt bak xD Tills vi kom till ok och sven och vi alla andra upptäckte att rutan inte gick att hissa upp. Det var inte så himla roligt, som tur var fick vi veta idag att det bara var en säkring som hade gått.

När vi hade tackat och betalt sven så åkte han hem och vi betalade in oss på lyset, där var det inte alls mycket folk, men roligt hade vi ändå. Det blir lite dricka sen var malin och jag ganska riktigt pepp på att shota, det blev så att andreas, jag och malin shotade och så klart blev det en mintushot. Jag tog min sist och bartendern trodde jag skulle behöva vatten, äsch, sån mes är jag inte liksom. Efter ett tag upptäckte jag att jag hade suttit i någon utspilld öl eller cider och malin hade spillt sin öl över sig, så vi går in på toa och ska få det torrt, ganska bra då att dom hade en såndär blåsmaskin för händerna :p Dock blev ingen av oss torr xD Men efter svennebanan och träffat lite kändisar så stack vi vidare till BK när lyset stängde. På vägen ner till BK var ganska vild, malin sprang in i mig och fick mig nästan att ramla, grabbarna var helt galna och vi hade måttligt roligt! Väl nere så träffade vi på lite mer kändisar och hälsade och shit, dansade lite och till slut köpte vi oss en cider malin och jag. Bartendern, ena utav dom var ju helt-okej-fin så tyckte väl jag att han skulle ge mig en highfive och sträckte ut handen, fick en och blev jävligt nöjd, dock ville jag ha en till.

Men efter en stund vet jag inte vad som hände men andreas och jag kom på att vi skulle bita alla som vi var med och att efter det skulle vi bita varann. Inte skönt direkt men det var jävligt roligt, tills dagen efter ;)

När vi skulle dra därifrån skulle jag ju såklart ha en subwaymacka för jag jobbade ju dagen efter. Så jag ska göra något mot alex och han bränner mig med sin cig mitt emellan tummen och pekfingret, kändes inte direkt men någon skrek och då tog jag väl bort handen antar jag. Dock sved det jääävligt mycket på lördagen när jag började jobba. Simon och jag började i alla fall tokspringa till subway och efter ett tag insåg jag att jag inte skulle hinna med bussen, det var inte så roligt tänkte jag. Försökte nå mamma men hon sov som en stock, till slut fick jag tag i pappa och han sa åt mig att ta en taxi, så helgens bravader gick inte helt rätt till men vi hade jävligt roligt! Det vill vi se mer av liksom :D

That's all folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0