Slutspurten mot sommarn

Tjena mittbena!

Idag gjorde jag mitt sista prov på trafikantkursen och har redan ett starkt g i den kursen så han visste inte riktigt vilket betyg han skulle sätta. Jag hoppas på ett vg, för jag hade bara ca 20 poäng ifrån. Men oftast när jag förväntar mig ett vg så blir det alltid ett g. Så var det ju i nian i engelskan, när min dumma lärare sa att hon var lite tveksam om hon skulle sätta g eller vg, och så sätter tanten bara g, jag menar, hallå! Det är ju i nian läraren kan vara lite snäll ifall man ändå ligger bra i ett ämne så att man får någon poäng mer i slutbetyget liksom. Äckligt irriterande var det i alla fall, jag var sur i flera veckor och jag hoppas jag inte blir det denna gång.

Ja just det! Jag skulle ju mejla min musiklärare, haha. Ska ju ha prov i musik på torsdag I think och jag har fått reda på sidor och allt men han ville att jag skulle mejla, vilket jag alltid glömmer. Han ville även att jag skulle mejla honom innan jag stack till USA också vilket jag glömde. It is so me! :D

Aja, jag orkar inte så mycket mer just nu. Så jag avslutar nog det här inlägget och skriver något nytt imorgon eller så :)

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0