YUCK!

Blääää, igår när jag hade skrivit klart inlägget här och kollade fc så fick jag reda på att jag hade för långt ifrån vg-gränsen i trafikant men att jag kunde få göra om ett prov som var mitt sämsta, vilket jag känner att jag inte orkar. Jag är så himla skolless nu så det finns inte, jag fattar verkligen ingenting. Min hjärna har liksom hamnat på off-knappen..

I alla fall så fick jag veta att jag klarar naturen som jag trodde jag skulle sabba, och svenskan gick galant, kan få ett vg till hösten om jag vill. Och i projekt och företagande så skulle jag göra en uppgiftshäfte så skulle jag få g i det äckelämnet också. Men som sagt, som jag sa så har jag verkligen ingen hjärna nu. Den ligger verkligen på helt andra saker. Som beach 2009, party, polarna, gatufesten, allt roligt vi kommer ha i sommar och såna saker, hur jag ska göra för att klara körkortet på bästa och snabbaste sätt, så att jag kan ha bil i sommar och såna saker.

I alla fall, jag försökte plugga lite grann på musiken förut, men allt var en enda röra så jag fattade ingenting, men ska i alla fall skriva klart det här nu snart och sen hoppa bums i säng och läsa klart det och se ifall jag får in något sen.

Och så ska jag troligen börja med körkortet på riktigt nästa vecka när jag inte har något kvar i skolan :)

nu tänkte jag inte skriva så mycket mer utan istället slänga mig bums i säng och läsa på musiken och se ifall jag fattar något med min avstängda hjärna.

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0